2.10.11

Vondelingske!!

Met dit prachtige weer gingen zoonlief, het vriendje van zoonlief en ik naar het parkje in de buurt. 
We waren nog maar twee huizen verder en mijn oog viel op dit prachtige stofke zomaar helemaal alleen tegen een gevel aan gesmeten.  



















Ik moest en zou het vastpakken om te kijken wat dit stofke was. 
Een voorschoot, een bommakleed, een boodschappentas?????????? 
Nee, nee het was een paraplu geweest.....



















Voila se, het bewijs.... Maar ik durfde het weer eens niet meenemen en liet het daar gewoon liggen. En natuurlijk weer dik spijt. Typisch!!!!! 
Maar het vriendje van zoonlief kwam weer langs en we gingen weer naar het parkje en jiepie jahee wat lag daar nog steeds zielig te wezen.... Juist ja het leuke stofke, alias parapluutje. Maar nu moest het mee naar huis. Alé eerst mee naar het parkje, waar ik al de tijd had om het eens goed te bekijken en eens na te denken wat ik er van zou gaan maken. Ik zal het eerst maar eens uit elkaar halen, om daarna te beslissen wat ik er van ga maken. 
Het parapluutje heeft zelfs een heel schattig randje.
 


















Alé dan zal ik nu maar eens gaan prutsen om het stofke zo proper mogelijk los te krijgen.
En ik hoop dat de buren nog vaak zo van die leuke dingskes op straat smijten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten