1.1.12

knikkerzakjes













Sinds ons oma gestorven is. Vandaag juist 2 jaar geleden. Hebben de nichten en neef (voor mij de nichten en broer) aan elkaar beloofd om iedere jaar minstens 1 keer samen te komen. En op 30 december 2011 was het dus nog eens zo ver. 
Eén van de nichten heeft haar nestje gevonden in Australië en was voor de feestdagen naar België afgezakt. Dus het moment om samen te komen.
Iedereen heeft ondertussen kindjes en voor die kindjes wou ik toch iets meenemen. 
Het knikkerzakje van eloleo is ideaal om te maken. Leuk, snel klaar, en nog te doen om het in 6-voud te maken. Alhoewel dat toch tegen viel zo 6 zakjes na mekaar. Bandwerk is toch niet alles. 
Maar, ze zijn op tijd af geraakt en ik had zelfs nog tijd over om koekjes te bakken, en ze in de zakjes te verstoppen. Want een leeg zakjes is toch ook niet alles. 
De kindjes waren blij. En ik heb genoten van het gezelschap en het gezellig samen zijn.



6 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke, leuke knikkerzakjes! Ze zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk! tof dat jullie proberen samen te komen, is idd niet altijd evient!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden! Ik herken IKEA dekbedden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooh wat een leuke zakjes ! en wat fijn om zo samen te komen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou er nooit aan denken van die stoffen te combineren maar ja, dat is echt wel heel leuk met dat rood stofje er tussen.

    BeantwoordenVerwijderen