3.1.12

Opruimen!

De goed heilig man bracht dit

















Maar hij vergat iets mee te brengen om dit allemaal in op te bergen. Want het is me een rommeltje bij elkaar. Een platform, figuurtjes en 2 soorten kaarten. Om dit allemaal mooi op te bergen dat is niet simpel. 
Dus ik dacht even na (alé een hele tijd dan toch) en dacht uiteindelijk: ik maak een tas met een apart vak voor het platform en een plaatsje voor de kaarten. Ik ben vertrokken van de messenger bag, heb die wat vergroot en heb in de flap vakjes gemaakt voor de kaartjes.

















In de zak heb ik dan een apart vak gemaakt voor het platform. Hier heb ik wat op gezwoegd amai, voor dat ik door had hoe ik dat volume kon geven en van binnen ook afwerken, ik heb echt geprobeerd en geprobeerd, terwijl het eigenlijk simpel is of was. Maar zou het nu toch even niet kunnen na vertellen hoe ik dat nu uiteindelijk heb gedaan. 

















Naast en onder het vak kunnen de figuurtjes. 
En klaar is kees. Zoonlief content want nu kan hij alle figuurtjes tegelijk mee naar de vriendjes nemen. 



2 opmerkingen: