24.7.12

Simplicity nr. 3, maar dan een kleedje.

Nu we toch bezig zijn en de zon eindelijk van de partij is. 
Een kleedje uit de simplicity.
In eerste instantie een gemakkelijk en snel klaar kleedje. Maar niet als ge de bovenkant 8 cm moet verkleinen. Mijne bovenkant is toch smaller dan ik dacht, yes.......... Of??? Voor die kleedjes moet ge een goed gevulde cup hebben?????
Swat, ik dus alles terug moeten los doen om het 8 cm te verkleinen. Nu is het bovenstuk wel wat rechter dan het modelleke eigenlijk is. Maar nu zit het wel als gegoten. 
Jiehaa... Ben content ;-)
























Ja, ik weet het, het zou beter zijn dat ik ne foto neem als ik het aan heb. Maar die stap durf ik nog niet te zetten. Eigenlijk geeft het zo niet veel op foto, maar krijgt ge toch een klein beetje een idee hoe het moet zijn.

8 opmerkingen:

  1. Het ziet er heel leuk uit! Simpel, maar mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Komt dit uit de laatste simplicity? Dan zal ik inderdaad ookmaar de 38 durven maken, als je zo fEl hebt moeten verkleinen, zal het wel meevallen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit komt uit de simplicity nr.1 zomer. Model 6. Heb de achterkant laten rimpelen in plaats van de platte plooi. Had u nog een mailtje gestuurd met wat uitleg. Hebt ge dat gehad? Anders stuur ik wel een nieuwe. Veel plezier met het maken van het kleedje. Groetjes.

      Verwijderen
  3. Amai, goe bezig!! Leuk kleedje, tof stofke, lekker fris ook. Leent ge het patroontje niet eens uit ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ja ! Een "aan"-foto ! Volgens mij wordt dan nog duidelijker hoe mooi dit is !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een kleedje moet niet meer zijn, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Karen, ik heb al gewonnen, heb al een tasje van jou gekregen... en ben er héél blij mee!!

    BeantwoordenVerwijderen