16.8.12

Vakantiekriebels!

Terwijl manlief een bergske ging proberen te beklimmen, dat we van uit ons huisje kunnen bewonderen.





















Las ik een boekske.....



























Genoot ik van de kat des huizes die mij gezelschap hield.




















En nog een ander vriendje.




















Zoonlief had ook zijn bezigheid. 
Het boekske was uit, en ik kroop (jawel op vakantie) achter mijn naaimachine.

Resultaat: 2 buttercup bagskes























En manlief is op het bergske geraakt se!!!! Jiehaaa........



























Terwijl ik lekker rustig...... 2 zakskes, op het gemakske....... heb kunnen maken. 
Meer moet dat toch niet zijn op vakantie. Ieder zijn hobby!!!!!!


5 opmerkingen:

  1. dju, dringend de man een koersfiets laten aanschaffen, want we zouden volgend jaar dezelfde richting uittrekken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LOL ... ieder zijn hobby inderdaad ! En het resultaat : wat een prachtprestatie van beide !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. *vind ik leuk* ;-)) (Seg, en zelfs boekskes lezen in uw Simplicity kleedje!! Staat je beeldig, trouwens!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ieder zijn pedaal om op te stampen :0)
    Ge neemt gewoon koersfiets en machientje mee, wauw, hier zouden ze al raar opkijken met zo een blik van ge meent dat toch nie, het boekske zou nog ok zijn en een poes op verlof en ander leuke beesten zouden ze ook heel erg zien zitten.
    Tof die sjakosssen!

    BeantwoordenVerwijderen