4.10.12

Het speldenkussen is aangekomen!

Een tijdje geleden deed ik mee aan een leuke give away, er deden zoveel mensen mee dus het werd een héél klein kansje, maar......................... het lot was me goed gezind.
Want op 28 september werd mijn en sofie haar naam uit het mandje getrokken en dit wel op een super leuk plekske. Dat plekske ziet er echt super mooi uit. Kijk zelf maar.

En vandaag in de bus, ja hoor het speldenkussen. Maar, wat was dat mooi verpakt. Zo zonde om het te moeten open doen. Echt waar, ik werd er helemaal blij van. 


Toch maar open gedaan en waauw....... het speldenkussen in het echt. Tis echt super groot en héél mooi. Die naaldjes van mij gaan staan blinken hoor ;-)
























Zo, dan ga ik nu wat met mijn speldjes spelen en wat naaien... daag!
En nogmaals een dikke merci Elisanna

1 opmerking:

  1. Oooh, wat was ik stiekem een klein beetje jaloers op jouw geluk! Het ziet er ook zo mooi uit, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen